Klantfeedback binnen 24 uur zichtbaar op je dashboard!

Inclusief een workshop 'Meten van klanttevredenheid' verzorgd door onze klantexpert ETIENNE JAGER.

Herken jij deze vragen?

Wil je enthousiaste, terugkerende, winstgevende klanten? Dan is een hoge score op klanttevredenheid essentieel. Maar wat als je hier geen grip op krijgt en worstelt met de volgende vragen:

  • Waarom lopen onze klanten weg?
  • Hoe kan het dat klanten vaker ontevreden zijn over onze dienstverlening?
  • Waarom weten we zo weinig over wat onze klanten beweegt?
  • Hoe komt het dat onze informatie over klanttevredenheid sterk verouderd is?
  • Hoe moeten we klanttevredenheid eigenlijk gaan meten? 

Komen deze vragen je bekend voor? Of loopt het proces van het meten van klanttevredenheid niet zoals gewenst? Dan doet jouw organisatie waarschijnlijk te weinig aan het verzamelen van klantfeedback en zou je er véél meer uit kunnen halen. Maar...

  • Hoe krijg je klanttevredenheid op de agenda in zowel het teamoverleg, als bij het MT?
  • Wie kan je helpen bij het structureel meten van klanttevredenheid?
  • Hoe verbeter je de klantbeleving en ga je over tot actie?
  • Hoe ga je aan de slag met een klantstrategie?

Spreekt dit je aan?

Laat dan Happynizr voor je werken!

'Happynizr
brengt klanttevredenheid snel en doeltreffend voor ons in kaart...'

Happynizr verzamelt continu klantfeedback over o.a. producten, projecten en service & onderhoud. Per klant kan je feedback realtime inzien. Ook kan je vanuit meerdere perspectieven (bijv. team, vestiging, product, klanttype, etc.) de klanttevredenheid analyseren.

Happynizr geeft je inzicht in de drijfveren van klanttevredenheid. Er wordt voor je gecategoriseerd (bijv. kwaliteit, communicatie, etc.) hoe klanten over jouw product of dienst denken en wat hun motivatie daarvoor is. Ook krijg je zicht op klanten die jouw organisatie willen aanbevelen.

Met Happynizr kan je direct actie ondernemen bij ontevreden klanten. Je ontvangt gelijk een e-mail bericht. Het is aan jou om er mee aan de slag te gaan. Hetzelfde geldt voor het activeren van klantambassadeurs. Zij helpen je extra om klantprocessen te verbeteren en jouw organisatie verder te laten groeien.

Meer uitleg ontvangen?

Spreekt het je aan, maar wil je eerst nog meer uitleg over het meten van klanttevredenheid in jouw organisatie? Plan dan een gratis adviesgesprek met ETIENNE JAGER. Zijn expertise draagt zeker bij aan meer grip op klanttevredenheid in jouw organisatie.

'Ik word blij van Happynizr, omdat...'

zet aan tot het
meten van klanttevredenheid

Maak gebruik van maatwerk vragen(lijsten),  een eigen look & feel en (hyper)personalisatie.

geeft zicht op 
ontevredenheid én klantambassadeurs

Krijg inzicht in motivaties, focus je op drijfveren van klantgerichtheid en stuur op de juiste indicatoren, zoals: CSAT, CES, NPS.

zet aan tot actie om klanten (zeer) tevreden te krijgen

Werk aan de juiste verbeteringen. Maak gebruik van klantfeedback als inspiratie om bestaande patronen te doorbreken.

'Ik ben 'happy', omdat ik mij nu echt kan inleven in mijn klanten'

Verbind

'We zijn nu écht in contact met onze klanten en eigenlijk ook met ons management’

Informatief

’Ongelofelijk wat we nu weten van onze klanten’

Spannend

‘Als ik begin met mijn werk, kijk ik altijd eerst even naar mijn eigen klantfeedback’

Realtime

‘Zelf kunnen sturen is zo cool, ik bel klanten gelijk op als ze ontevreden zijn’

Plug & Play

‘We hebben eigenlijk niets hoeven doen; van de één op de andere dag was klanttevredenheid via Happynizr beschikbaar’

Klant centraal

'Ik heb meer contact met klanten; feedback houdt mij scherp en ik zie nu voor wie ik mijn werk doe'

Ben je klaar om te beginnen?

Nog één klik en jij werkt ook met Happynizr.

Aanmelden voor nieuwsbrief
Aanmelden

Volg ons verhaal